побачення

Літо...Щойно пройшов дощ з грозою...Парк...
Повітря переповнене озоном, пташки щебечуть,
небо злегка стемніло...П"ята година вечера,
а відчуття як у кіно: небо залите рожево-лавандовим світлом...
Психодилічна картина, як у казці, де все здається на межі правди та вигадки..
Місто спустошене, люди поховались від дощу - тільки ти і я...
Гуляємо, бродимо - все зупинилось в невагомості, душа взлітає...
Я почуваю себе молодою, юним дівчиськом,
 в якої все в житті попереду, таокю легкою та піднесеною водночас!
Ми гуляємо, все завмерло навкруги
і цей вечір як одна мить, і як ціле життя водночас в той же час -
 сповнене різнокольорової веселки відчуттів, 
ароматів - злиття двох душ в одному польоті.
Заговорившись непомітно ми перемістились
у затише кафе поблизу, де провели  незабутній час.
Ми говорили ні про що, але в його очах,
посмішці я читала, що все прекрасно і я особлива,
 і  цей час підносить мене вгору кудись
в солодку країну насолодження невимовним відчуття буття!

Comments

  1. це мені щось дуже нагадує... Років зо 20 тому. В тебе ще песик був, Чорний, по-моєму, так і кликали його...

    ReplyDelete
  2. то була зовсім інша історія...))

    ReplyDelete
  3. Надзвичайно гарна поезія. Побачення, кохання, почуття...
    Кожен мріє про красиве кохання, романтичне, єдине і неповторне. Та не всі розуміють, що воно не приходить саме собою, що потрібна ще й велика робота душі і серця.
    Кохання ніби проходить кілька етапів. Спочатку це платонічне замилування, романтика, квіти, музика. Пізніше - пристрасть, а потім - довіра, прив'язаність, спорідненість душ. Люди стають інколи ріднішими ніж брати і сестри по крові.
    Справжнє кохання — це велике надбання людини!

    ReplyDelete

Post a Comment