Dreams come true!



Інколи, як у дитинстві загадуєш собі щось, не раз думаєш – якби воно збулось, я була б такою щасливою...  От якби те чи інше мала, чи пережила, от тоді б життя би вдалось,наповнилось би змістом, набуло б іншого більш цікавого присмаку, відтінку, нові барви щастя вплелись би в моє життя. А буває так, що через якийсь час збуваються і ті мрії, і ті бажання...Та навіть трапляється так в житті, як ти колись  і загадувала…і спочатку, навіть не помічаєш, що це саме те, про що ти мріяла.А лише згодом - коли тобі добре, затишно, то в якусь мить приходиш до тями, оглядаючись назад, споглядаєш і помічаєш – а!... я ж саме про це і  мріяла, я саме це і уявляла,- і тоді відчуваєш себе як у кіно, – де мрії здійснюються, де є чарівність миті сповненого бажання! Тож, давайте не переставати мріяти, як колись  у дитинстві! Щоб дитина, яка живе в кожному з нас продовжувала б творити – і тоді наш світ більше буде подібний до Країни Мрій!!!

Comments

  1. А які забуті мрії в тебе несподівано здійснилися?

    ReplyDelete
  2. Блог наприклад...відкрили вчора...сонце сьогодні світить - вчора так хотілось,писати почала - теж думала раніше, що це круто;польску почала розуміти - а думала, що не розумію,тепер знову у Львові - а то коли сюди,приїздила - думала так їм добре - тут живуть як у казці кожен день:)

    ReplyDelete
  3. Классно тобi, що ти щаслива через це :).. я за тебе рада :)

    ReplyDelete
  4. дуже часто Бог даэ б!льще за те,що ми соб! намр!яли, нам т!льки потр!бно навчитись бачити Його благослов!ння...як от день Р!здва у Львов!,казка...ранок почався з прогулянки з молитвою,навколо т!льки Льв!в...кава,! чекаэш який смак буде на цей раз,кожного разу в!н особливий...йти просто дов!ряючи внутр!шн!м п!дказкам..н!куди не сп!шити), а дал! казка продовжилась музеями, к!но-казкою, на яку нав!ть не спод!вались...а головне з ким ця казка розд!лена,Ал!нчик,дякую що я змогла бути з тобою!сильна.. й така вразлива моя д!вчинка!, сльози як! ще б!льше зблизили...так! моменти запамятовуються на все життя...

    ReplyDelete
  5. Люди різні, тому і казки різні... але казка завжди залишається казкою, бо часом здається, що лише там тожуть жити невичерпні добро, щастя та любов, а чарівність миті запалює серце очікуванням... Навіть Енштейн казав, що є лиш два варіанти прожити життя: "Чи як казок у житті не існує, як так що життя сповнене казок"
    А те що Господь дає більше, це на усі 100%, мої мрії дитинства збулися у формі, яку я не уявляв... Господь її ліпив
    Лиш з роками наші мрії змінюються, після здійснення однієї переходиш на іншу, інколи не даючи можливості насолодитись попередньою... ніщо та ніхто не може наповнити "голодне" серце лиш Бог!
    Мрійте на здоров"я =)

    ReplyDelete
  6. випадковостей не буває. та думки матеріалізуються. Вербер в "Империи Ангелов" писав: "Перестаньте трястись и нервничать. Все, что с нами происходит, случается именно тогда, когда нужно".

    ReplyDelete

Post a Comment