You are my Angel, you're my Joy


Парк, дощ, озон і свіжість
Ми удвох і ціла вічність
Перед нами і між нами
Це весна дурманить нами

Моя душа співає поруч тебе
Твій усміх мене зігріва
Так юність кличе до себе
П"янкі, твої милі слова...

Поруч з тобою - все прекрасно...
Молодість, юність водночас
Ти моя муза, ти моя радість
Ось і сказала...просто так!

Кафе, дощ,озон, цукерня
Ми сидимо поруч майстерно
Душа радіє напевно
Це так давно, так непевно..))

Гори, річка, водопад,
Завтра нам готує спад
А сьогодні все прекрасно
Поруч щастя - так,так,так...

Comments

  1. геніальний вірш!!! такий радісний)), про справжню дружбу!!!

    ReplyDelete
  2. поруч с тобою прекрасна земля,
    я забуваю про зоряні війни.
    кава цукерки і очі вночі
    я вже не знаю де я, а де ти.

    ReplyDelete

Post a Comment