Щасливий дім





 Дослідження дому

Пропоную оцінити активи і пасиви у вашому домі.Почитайте і поміркуйте над поданими нижче запитаннями, занотуйте важливі для вас моменти у щоденник



    • Як мій дім підтримує мене тепер?
    • Як мій дім підводить мене тепер?




    • Які з моїх планів на наступні шість місяців повинен підтримувати мій дім? А на рік? На три роки?


    • Як я почуваюся вдома, коли до мене приходять гості?
    • Що найбільше заважає мені почуватися удома так, як я хочу, коли до мене приходять гості?




    • Чи все в моїй оселі красиве або корисне?
    • Що в моєму помешканні ні красиве, ні корисне? Навіщо воно мені вдома?Якщо цього позбутися. що зміниться?


    • За що я тримаюсь у своєму домі та що створює безрадісну атмосферу?Чому я за це тримаюся?
    • Навіщо я хочу створити затишний простір у своєму домі та житті? Що мені для цього потрібно зробити?




Коли ви чесно відповісте на ці запитання, то чітко усвідомите, що потрібно змінити вдома, щоби рухатися далі
Ребекка Вест


Comments