РЕЙ БРЕДБЕРІ ПРО ЛЮДЕЙ БЕЗ ОБЛИЧЧЯ І ЛІТО У КЕЛИХУ: НАЙКРАЩІ ЦИТАТИ

 

Твори Бредбері – “451 градус за Фаренгейтом”, “Вино з кульбаб”, “Марсіанські хроніки”, “Прощавай, літо!” – значаться серед улюблених книг кількох поколінь людей.



Наприклад, відмовлявся користуватися комп’ютером, занотовуючи думки і сюжети на друкарській машинці і попри доволі великі продажі своїх книг так і не придбав авто.

При цьому завжди намагався радіти життю і вважав, що не посміхатися, – це страшний злочин, а дива трапляються у кожну мить життя.

Бредбері мріяв стати першим небіжчиком на Марсі, але, на жаль, не дожив до моменту, коли людство підкорить червону планету.

Найкращі цитати, які дають поживу для роздумів:

  • “Головний секрет творчості в тому, щоб ставитися до своїх ідей як до кішок – просто змусьте їх слідувати за вами”
  • “Смерть – це мій постійний бій. Я вступаю з нею в бійку в кожному новому оповіданні, повісті, п’єсі … Смерть! Я буду боротися з нею моїми творами, моїми книгами, моїми дітьми, які залишаться після мене”
  • “Щоб вижити, треба перестати допитуватися, в чому сенс життя. Життя саме по собі і є відповідь”
  • “Тепер вам зрозуміло, чому книги викликають таку ненависть, чому їх так бояться? Вони показують нам пори на обличчі життя”
  • “Головне для мене – не припиняти дивуватися. Перед тим, як заснути, я неодмінно даю собі наказ рано-вранці виявити щось дивовижне”
  • “Якщо тобі дадуть лінійований папір, пиши впоперек”
  • “Людина в наш час – наче паперова серветка: її виривають, викидають, беруть нову, виривають, кидають…Люди не мають свого обличчя”
  • “Насамперед ми повинні побудувати фабрику дзеркал. І в найближчий рік видавати дзеркала, дзеркала, нічого, крім дзеркал, щоб людство могло гарненько розглянути в них себе”
  • “Люди просять мене пророкувати майбутнє, а я хочу всього лише запобігти йому”
  • “Якби б ми слухалися виключно нашого розуму, в нас би ніколи не було любовних стосунків. У нас би ніколи не було дружби. Ми б ніколи не пішли на це, тому що були б цинічні: “Щось не те відбувається” — або: “Вона мене кине” — або: “Я вже раз обпікся, а тому…” Дурниця це. Так можна пропустити все життя. Кожного разу потрібно стрибати зі скелі та відрощувати крила на шляху донизу”
  • “Перше, що дізнаєшся в житті, – це що ти дурень. Останнє, що дізнаєшся, – це що ти все той самий дурень”
  • “Візьми літо в руку, налий літо в келих – в найкрихкіший, звичайно, з якого тільки і зробиш єдиний терпкий ковток; піднеси його до губ – і по жилах твоїх замість лютої зими побіжить спекотне літо”
  • «Не думайте. Мислення – це ворог творчості. Це самосвідомість, і все, що є самосвідомим – досить паршиве. Ви не можете спробувати робити щось, ви просто повинні робити це».
  • «Я знаю, що ви чули це тисячу разів. Але це правда –важка праця окуповується.Якщо ви хочете бути класним, ви повинні практикуватись, практикуватись, практикуватись. Якщо ви не любите щось, то не робіть цього».
  • «Люди повинні навчати себе самі – ви можете отримати повну освіту без грошей. У свої 10 років я прочитав всі книги в бібліотеці, і написав тисячі історій».
  • «Ви повинні стрибати зі скель кожен раз, і кожен раз будувати собі крила на шляху донизу».
  • «Любов і є відповіддю на всі питання. Це єдина причина, щоб зробити що-небудь. Якщо ви не пишете оповідання, які ви любите, ви ніколи не зробите цього. Якщо ви не пишете розповіді, які люблять інші люди, ви ніколи не створите цього».
  • «Наповніть свій погляд захопленням та живіть так, ніби за 10 секунд повинні померти. Побачте світ. Це фантастичніше, ніж будь-які мрії, зроблені на заводах».
  • «Я думаю, що життя занадто серйозне, аби сприймати його всерйоз».
  • Всьому свій час. Час руйнувати і час будувати. Час мовчати і час говорити.
  • Якщо тобі щось треба, добивайся сам.
  • І все-таки, як добре вдома! Так тепло, затишно, немає кращого місця на землі.
  • Ти завжди хочеш залишатися такою, якою була колись, а це не можливо: адже сьогодні ти вже не та.
  • Щастя – це коли твоє щастя, щасливе поруч з тобою.
  • День хорошим роблять не дата і не погода, а люди.
  • Любов — це коли хтось може повернути людині самого себе.
  • І настає час, коли тобі хочеться знищити те, що ти любиш, щоб воно тебе більше не мучило.


Comments