Нова іспанська марка Paula Ulargui - https://paulaularguiescalona.com/

 


Люблю бренди з власною філософією, коли кожен день - відкриття, а творчість як одержимість. Нова іспанська марка Paula Ulargui. Дизайнерці всього 22 роки. Замість паєток, блискіток і мережива - паростки справжньої мікрозелені у всій величі природніх кольорів. Паула вирощує їх прямо на тканині, створюючі живий тремтливо-ніжний декор. А хіба не органічно? "Моя пристрасть, - говорить дизайнерка, - пошук тісного зв'язку між людиною і природою. Я хочу відобразити це важливе єднання". Назва колекції "Два світи - ОДНЕ ТІЛО". Дівчина експерементує з насінням різних рослин. Колекцію презентувала в рамках проекту Global Talents Digital.

А ще я подумала: до якої ж галузі дизайну відносить себе Паула? Хоча впевнена, що то їй абсолютно байдуже)) Але на тлі викликів нашого часу, як ніколи раніше, заявляють про себе Талановиті Люди. Це щось міжгалактичне, міждисциплінарне, трансцендентне... Ось і Paula Ulargui в одному виробі поєднала одяг, скульптуру, ландшафтний дизайн і біоніку. В таких викликах - майбутнє.

А ще я подумала, що скоро дизайн перестануть ділити за галузями, напрямками, категоріями. Це вже архаїка. Я вже давно припинила це робити..))

Comments