OKS - Ніченька (official video 2023)


 Молодий виконавець OKS заспівав українською суперхіт Тіни Кароль «Ноченька»

«Я обожнюю творчість Тіни, палко кохаю її творчість та поважаю, як Людину з великої букви. Ідея створення рімейку «Ніченька» прийшла, коли я почув в одному з інтерв’ю, що Тіна була б не проти, якщо молоді виконавці переспівають її пісні українською. Коли я побачив це інтервʼю, я одразу зрозумів, що маю спробувати! Я щасливий, адже Тіна довірила мені виконання свого суперхіта», - розповідає OKS. Відомо, що співачка давно  допомагає молодим українським артистам запровадивши проєкт «Молода кров, місією якого вбачає підтримку молодих виконавців та поповнення музичного каталогу українською музикою.   Водночас Кароль дала дозвіл молоді обирати та перекладати свої знамениті композиції українською.

Comments

Popular Posts