Ромашки розквітали на Говерлі

 Ромашки розквітали на Говерлі, котики муркотіли і терлися об ноги просячи поділитись своєю їжею, коли я сиділа на ганку і їла свою перша канапку на світанку, після якої я разом з друзями вирушала в невеличкий похід на Говерлу – найвищу гору в Україні. Вся ця краса на світанку в горах дає такий шалений заряд бодрості та  наснаги, а які смачнющі баноші в Карпатах готують гуцули з бринзою та шкварками, дуже ситні і дуже поживні, це їжа для пастухів, яка давала пастухам сили цілий день прожити …

    Цю любов, яку я відчуваю в горах, біля озера Несамовитого , ці краєвиди, ці шалені запахи хвойних лісів, чорниці, малинка, червона рута, стрімкі потоки Черемоша, спів птахів, не залишить байдужим нікого…Похід в горах, не зрівняється ні якими кемпінгами, мотелями, шикарними готелями, ця природні краса первозданних гір на світанку і дивовижні заходи сонця, вони немов причастя, в храмі матінки-землі, повітря гір найкращий масаж для мого мозку, очищує від всього матеріального бруду , який прилипає в місті.

    
В горах я завше щаслива, наповнена енергією, це найкращий спорт для мене. А ввечері, коли сидиш біля ватри, потріскує вогонь тихенько, зорі над головою миготять, грибна юшка приготована на ватрі – проникає у всі клітини мого стомленого тіла за день, і така щаслива від стількох дивовижних подій за день просто лежиш на килимку, дивишся на ці зорі, співаєш пісні з друзями і повертаєш собі те відчуття з дитинства, що все можливо в цьому світі, що казки можна проживати, писати, створювати і проживати
Аліна Шилан "карпатські спогади"
#goverla #mountainslovers @travellinglobally #carpathians #placeofstrength #ukrainianartist 


Comments