З новим 2022 роком!!

 

Ну що ж! Прощаємося, рік.
Ти вже ступаєш на поріг.
Зачиню за тобою двері,
Та не залишуся в оселі
Без тебе гірко сумувати.
Тебе я буду пам'ятати.
З тобою поруч у сяйві ночі
Вже рік новий всміхає очі.
Заміна гідна тобі йде,
2022-й з нами буде.
Можна подяку складати,
За все і кожного писати.
Та це тривалий процес,
Вдячність моя - без меж!
Скажу щире дякую усім.
Ви заслуговуєте Любові слів.
Радію, що перетнулися сліди,
Давайте і далі поруч іти!
Хороші і красиві ви дуже!
Звертаюся до вас, друзі!
Давайте вірити в Любов!
І не кричати знов і знов,
Яке життя несправедливе,
Нудне, жорстоке і жахливе.
Я не заперечую ці слова,
Без Любові справді нема
Радості жити на цьому світі.
Це як в мороз - ну як розідіті?
Я вірю в силу Божої Любові!
І не вірю в прості повороти долі.
Бог не дядько, що наглядає,
Бог це сила, яка усе тримає.
Любов у світі тут і зараз є!
В ній справжнє щастя твоє і моє.
Любов не може руйнувати,
Їй дано все разом тримати.
Ви скажете: " А скільки є біди!"
Є в світі просто дві ріки.
Якщо залазиш у пусту плистИ,
То будеш там хіба повзти.
А якщо наповнює ріку вода
То рельєфність дна не страшна.
Ти вмієш бути на воді
І не страшне те, що на дні.
Чим повноводніша ріка,
Чим більша Любові глибина,
Тим легше рухатись вперед.
Ти ловиш врешті той момент,
Коли не прагнеш доплисти
Не є за муку тобі гребти.
Отримуєш у процесі щастя
І вже не можеш ти інакше.
Ми самі вибираємо ріку,
А точніше її Любов'ю повноту.
Під новий рік чекаємо дива,
І хотілося мені правдиво,
Коли ще меншою була,
Щоб відчути його сповна.
І перший крок у новий рік!
Тоді здавалося ти міг
Почати все спочатку,
Творити свого життя казку.
Але вранці прокидалась
І дива не відчувалось.
Була я далі такою ж
І всі мої слабості також.
Те відчуття, що не сповна живу,
Що на місці одному стою.
Бажання пригод і щастя.
Я ж очікувала, що дасться
Під бій курантів це мені,
Що вже не буде сірості,
Цієї пустоти й буденності.
Що новорічна ніч яскраво
Розлиє в моїм житті барви.
Що з'явиться повнота
І справжня радість життя.
Так, от скажу вже з досвіду,
Не треба чекати дозволу,
Можливості чи певного часу,
Продовжуємо мандрівку нашу
До пізнання себе, цього світу -
Це приносить справжню втіху.
Відкрилось мені Диво в грудях,
Яке не видно зовні людям.
Та дуже ніжно вміє чарувати,
Любов безупинно дарувати.
Бажаю і вам знайти в собі себе,
Нехай Душа завжди вас веде.

Автор: Марія Мельничук
😉

Comments