час - поняття відносне

 приходить день
і все стає чудесним...
приходить час
і відповіді  не цікавлять...
час -  поняття відносне
терпіння безсмертне
прийняття необхідне
тішитись всьому -  талант,
 не гаяти часу нині
серце прагне пізнати вже
цей невловимий  БАЛАНС
___

Ти даєш мені крила… 
думка, що ти є - вже щастя… 
Так любов трапляється, 
Як і щастя 
Ти з’явився нізвідки
Щезаєш теж часто
Але ти настільки близький вже
Що чекати тебе…, воно того варта!

Ти дієш на мене, мов вино 
Я шаленію від думки про тебе 
Ти – мій витончений алкоголь
Моя щаслива втома 
від буднів, від хаосу, від суєти
від себе, людей та галасу 
ти –тиша серед усіх шумів,
ти –мій ангел, світанок, оаза!

Твій голос мене п’янить 
Думка, що ти є - мене збуджує
Чуттєвість твоя торкає мене
Подумки, пошепки, уві сні
Щаслива, що ти є
В житті, в мені, усюди

Comments

  1. Найцікавіша й найбільш пробачна з усіх людських слабостей - це кохання..

    ReplyDelete

Post a Comment